Strategiczne rozszerzenie współpracy DHL eCommerce Polska i Allegro

Punkty odbioru, automaty i kurier DHL dołączą do programu Allegro Delivery

DHL eCommerce Polska oraz Allegro, najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce, ogłaszają strategiczne rozszerzenie współpracy, integrując automaty paczkowe DHL BOX 24/7, punkty odbioru paczek DHL POP i kuriera DHL z programem partnerskim Allegro Delivery. Klienci Allegro będą mogli skorzystać z rozbudowanej sieci punktów i automatów DHL. Dzięki tej współpracy Allegro Delivery zapewni jeszcze większą wygodę dostaw i dostępność zakupów online, odpowiadając na rynkowe trendy i potrzeby klientów.

„Wprowadzenie naszych automatów paczkowych, punktów odbioru oraz dostaw kurierskich do programu Allegro Delivery to dla nas ważny krok i przykład działań, które odpowiadają na dynamicznie rosnące potrzeby rynku e-commerce w Polsce. Dołączając do programu Allegro Delivery zapewniamy kupującym i sprzedającym szybkie, wygodne i niezawodne dostawy. Klienci mogą cieszyć się nie tylko szerokim wyborem produktów, ale także łatwym dostępem do różnorodnych, dogodnych opcji dostawy, co znacząco wpływa na poprawę doświadczenia zakupowego. Tego typu rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesem dostawy oraz większą elastyczność, co jest obecnie jednym z najważniejszych czynników wpływających na satysfakcję nadawców i odbiorców. Cieszymy się, że rozwiązania DHL i najwyższa jakość naszych usług pozwolą klientom Allegro na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy” – komentuje Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce Polska.

Allegro Delivery, program  wprowadzony przez Allegro, umożliwia klientom wybór dogodnej formy dostawy: do automatów paczkowych, punktów odbioru lub doręczeń bezpośrednio na adres. W jego ramach Allegro zapewnia pełną opiekę nad całym procesem dostawy – od wyboru dogodnej formy dostawy po wsparcie na każdym etapie podróży paczki, zapewniając kupującym i sprzedającym jeden punkt kontaktu. Dzięki współpracy Allegro z DHL klienci najpopularniejszej polskiej platformy e-commerce uzyskają jeszcze większy dostęp do szybkich i wygodnych rozwiązań dostawczych w najbliższej okolicy, co znacząco ułatwi codzienne zakupy online. Dzięki rozbudowanej sieci automatów paczkowych i punktów odbioru oraz nowoczesnej infrastrukturze logistycznej na terenie całej Polski, DHL e-Commerce zapewni niezawodne, niedrogie i przyjazne środowisku usługi doręczania paczek.

“Zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie rozwijamy program Allegro Delivery, aby zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi. Dołączenie DHL eCommerce, którego usługi są wysoko oceniane przez naszych klientów, w rezultacie sprawia, że w ramach Allegro Delivery zaoferujemy 27 tys. wygodnych punktów odbioru w całej Polsce. Dzięki tej współpracy klienci zyskują jeszcze szerszy dostęp do szybkich i bezpiecznych opcji dostawy, a Allegro zapewni im wsparcie na każdym etapie – od zakupu po odbiór przesyłki. Jednocześnie spoglądamy w przyszłość, badając nowe potrzeby zarówno klientów, jak i sprzedających, aby rozwijać nasze usługi, zapraszać do współpracy kolejnych partnerów i oferować rozwiązania jeszcze lepiej dopasowane do zmieniających się oczekiwań – mówi Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer Allegro.

„Naszym priorytetem jest dostarczanie usług, które nie tylko spełniają, ale wyprzedzają oczekiwania naszych klientów. Dysponując jedną z najbardziej rozbudowanych sieci punktów nadań i odbioru, obejmującą ponad 20 000 lokalizacji, jesteśmy w stanie zapewnić szybkie, wygodne i efektywne rozwiązania logistyczne, które znacząco usprawniają proces realizacji zamówień. Dzięki ciągłemu inwestowaniu w nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, w takich obszarach jak automaty paczkowe czy  centra sortowania, wspieramy rozwój e-commerce w Polsce, jednocześnie dbając o komfort i satysfakcję naszych klientów” – dodaje Anna Krauze Dyrektor ds.  Strategicznego Rozwoju eCommerce w DHL eCommerce Polska.

Rosnąca popularność dostaw OOH i programów partnerskich

Rozwój logistyki ostatniej mili, szczególnie w zakresie dostaw do automatów paczkowych i punktów odbioru, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybsze, bardziej elastyczne i zrównoważone metody dostawy.

Doręczania paczek i nadania zwrotów w sieciach OOH cieszą się w Polsce ogromną popularnością. Jak wynika z najnowszego raportu DHL Online Shopper Trends Report, Polska jest jedynym krajem, w którym więcej kupujących (64%) wybiera automat paczkowy niż dostawy do drzwi. Przewiduje się, że przy rocznej stopie wzrostu na poziomie 9,63%, polski rynek e-commerce osiągnie do 2029 r. przychody w wysokości 36,13 miliarda dolarów. 96% polskich klientów robiących zakupy online – ankietowanych przez DHL twierdzi, że opcje dostawy mają wpływ na to, gdzie robią zakupy online.[1] To sprawia, że silne partnerstwa i niezawodne rozwiązania logistyczne oferowane przez DHL i Allegro stają się jeszcze ważniejsze w przyszłości.[2]

W internecine: https://www.dhl.com/pl-pl/ecommerce/about-dhl-parcel/media-contact.html

DHL – Firma logistyczna dla całego świata

Automat Paczkowy DHL
Automat Paczkowy DHL

DHL jest wiodącą światową marką w branży logistycznej. Grupa DHL oferuje szeroki wachlarz usług logistycznych, począwszy od krajowego i międzynarodowego przewozu przesyłek po rozwiązania dedykowane obsłudze e-Commerce i zarzadzaniu łańcuchami dostaw. Nasze usługi obejmują przewozy drogowe, lotnicze i oceaniczne – zarówno w opcjach ekonomicznych, jak i ekspresowych.

Zatrudniając około 395 000 pracowników w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie, DHL bezpiecznie i niezawodnie łączy ludzi i firmy, umożliwiając zrównoważone przepływy handlowe w ramach całego świata. Dzięki wyspecjalizowanym rozwiązaniom dla różnych rynków i branż, w tym dla sektorów technologicznego, energetycznego, motoryzacyjnego, life science, opieki zdrowotnej, inżynierii i handlu detalicznego, DHL zbudował silną pozycję „Firmy logistycznej dla całego świata”.

DHL jest częścią Grupy DHL. Dzięki działaniom na rzecz zrównoważonego biznesu oraz zaangażowaniu w projekty wspierające społeczeństwo i środowisko, Grupa DHL generuje pozytywny wpływ na otoczenie, w którym działa na całym świecie. Celem Grupy DHL jest osiągnięcie logistyki o zerowej emisji netto do 2050 r.

[1] DHL Online Shopper Trends Report 2024 – Country Report Poland

[2]  eCommerce – Poland | Statista Market Forecast

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polska, Podkarpackie, Rzeszów aktualności i wydarzenia. Film, kultura, przyroda i natura