Strategiczna współpraca marek Delecta i Zozole – nowe podejście do kategorii deserów

Strategiczna współpraca marek Delecta i Zozole – nowe podejście do kategorii deserów

  • FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły wprowadzając w maju na rynek linię deserów inspirowanych światem słodyczy – to pierwsze połączenie w tej kategorii na polskim rynku.
  • Nowa linia produktów to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych konsumentów – dzieci, młodzieży i rodziców, którzy szukają nie tylko smaku, ale również angażującej formy i zabawy w produktach spożywczych.
  • Współpraca otwiera markę Zozole na nową kategorię produktową, a Delecta zyskuje silne zakotwiczenie w młodszej grupie konsumenckiej – wzmacniając wizerunek marki jako nowoczesnej, otwartej na trendy i innowacje.

Foodwell i Mieszko, właściciele marek Delecta i Zozole, ogłaszają rozpoczęcie strategicznej cobrandowej współpracy. Jej efektem jest wspólna linia produktów, która redefiniuje podejście do deserów, łącząc ich funkcjonalny charakter z kreatywną formą znaną ze świata słodyczy.

Współpraca wpisuje się w długofalową strategię FoodWell, w której cobranding stanowi jeden z kluczowych kierunków rozwoju. Nowa linia produktów Delecta & Zozole to odpowiedź na oczekiwania młodszych konsumentów oraz ich rodziców – łącząca zabawę, innowacyjność i smak.

Desery z efektem WOW

W ramach wspólnej linii znalazły się kisiele instant Rainbow – w wariantach z żelkami, cukrem strzelającym i piankami marshmallow – oraz kolorowe kisiele Painter, które barwią język i oferują zupełnie nowe doświadczenia sensoryczne. Uzupełnienie oferty stanowią galaretki Vitamin Shot z dodatkiem witamin A, C i E, idealne na cieplejsze dni.

Nowe produkty z linii kisieli można przygotować na zimno, w prosty i bezpieczny sposób – także przez najmłodszych. Delecta, sięgając po rozpoznawalność i emocjonalny kapitał marki Zozole, poszerza swoją obecność wśród młodych odbiorców, oferując im nie tylko smak, ale i formę, która angażuje.

Nowe reguły gry – synergia Delecta x Zozole

Współpraca Delecty z marką Zozole to przykład synergii, która wykracza poza klasyczne ramy partnerstwa produktowego. To przemyślana, strategiczna kooperacja, która bazuje na spójnym dopasowaniu wartości, komplementarności wizerunkowej oraz głębokim zrozumieniu potrzeb współczesnych konsumentów. Efektem tej współpracy są produkty, które nie tylko odpowiadają na bieżące trendy rynkowe, ale je definiują – wprowadzając nową jakość do kategorii deserów.

Ta współpraca to dla nas coś znacznie więcej niż wspólny projekt produktowy – to manifest nowego podejścia do kategorii deserów. Wprowadzamy na rynek produkty, które zaskakują formą, barwą i dodatkami, a jednocześnie są pyszne, łatwe i szybkie w przygotowaniu. Dzięki kooperacji z marką Zozole, Delecta staje się pionierem w tworzeniu nowoczesnych i angażujących rozwiązań w kategorii deserów  – mówi Beata Moczulak, Senior Brand Manager marki Delecta.

Strategiczne ambicje FoodWell

Nowa linia Delecta & Zozole doskonale wpisuje się w długofalową strategię grupy FoodWell, która odważnie eksploruje potencjał cobrandingu jako narzędzie budowania wartości dla marek i konsumentów. Po udanych współpracach, takich jak Purella i Nutribullet czy Bakalland i Wedel, to właśnie mariaż Delecta i Zozole staje się kolejnym kamieniem milowym w portfolio cobrandowych inicjatyw grupy.

W FoodWell konsekwentnie rozwijamy model cobrandingu jako narzędzia do budowania wartości, zaskakiwania konsumentów i wchodzenia w nowe segmenty rynku. Współpraca Delecta i Zozole to projekt, który bazuje na silnych insightach konsumenckich i emocjonalnym potencjale obu marek. To także przykład naszego podejścia do rozwoju – odważnego, innowacyjnego i bliskiego realnym potrzebom rynku – podkreśla Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu i R&D z Foodwell.

Wszystkie produkty z nowej linii Delecta Zozole objęte są ogólnopolską loterią promocyjną organizowaną przez markę Zozole (Mieszko). Akcja trwa od 1 maja do 30 czerwca 2025 roku i jest wspierana szeroko zakrojoną kampanią marketingową, obejmującą m.in. telewizję, kanały digital, prasę oraz materiały POSM w punktach sprzedaży.

Wizją FoodWell na kolejne kwartały jest dalsze wzmacnianie swojej obecności poprzez angażujące, jakościowe i spójne partnerstwa. Nowa linia produktów Delecta Zozole jest dostępna już od maja w wybranych sklepach w całej Polsce. FoodWell zapowiada, że druga połowa roku przyniesie kolejne interesujące kooperacje, które będą kontynuacją strategii łączenia marek.

Hurtownia okularów

okulary przeciwsłoneczne

Powiązane informacje

Konferencji Teresy Kubas-Hul, wojewody podkarpackiego. Nowe programy wsparciem dla rodziców i samorządów Fot. Jerzy Żygadło PUWKonferencji Teresy Kubas-Hul, wojewody podkarpackiego. Nowe programy wsparciem dla rodziców i samorządów Fot. Jerzy Żygadło PUW
Nowe programy wsparciem dla rodziców i samorządów
W Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim (10 stycznia) odbyła się konferencja prasowa...
Bezpieczny wypoczynek nad wodą
Rzeszowskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe zaprasza na piknik "Bezpieczny wypoczynek...
Zdjęcie sytuacyjne Tygryski - szkolna przekąska mZdjęcie sytuacyjne Tygryski - szkolna przekąska m
Dzieciaki i chrupki Tygryski, czyli najlepsi szkolni...
Powrót do szkoły to dla dziecka mała, a w sumie...
Tygryski i Dinozaury – łączą siły z myślą o dzieciach i całych rodzinach! Zdjęcie przed sklepem LidlTygryski i Dinozaury – łączą siły z myślą o dzieciach i całych rodzinach! Zdjęcie przed sklepem Lidl
Tygryski i Dinozaury – łączą siły z...
Tygryski wiedzą, co dzieci uwielbiają najbardziej – poznawać świat poprzez...
Wojewoda przeciwna zamknięciu oddziałów w szpitalu w NiskuWojewoda przeciwna zamknięciu oddziałów w szpitalu w Nisku
Wojewoda przeciwna zamknięciu oddziałów w szpitalu w...
Likwidacja Oddziałów Położniczo-Ginekologicznego i Neonatologicznego w szpitalu w Nisku to...
Fot. UNICEF HudakFot. UNICEF Hudak
35 lat Konwencji o prawach dziecka –...
Transformacja demograficzna, kryzys klimatyczny i rozwój nowych technologii wśród najważniejszych...
Serce na talerzuSerce na talerzu
Światowy Dzień Serca w Podkarpackim Centrum Nauki...
Serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzenia pracowni Biologia i Ekologia 29...
Krynickie Studio Baletowe. Koncert pt.: Krynickie Studio Baletowe. Koncert pt.:
Krynickie Studio Baletowe 19 stycznia wystąpiło w...
Historia sukcesu zespołu "Krynickie Studio Baletowe" Krynickie Studio Baletowe to uznany...
Uroczysta premiera filmu „Simona Kossak” z udziałem gwiazd. Fot. Adam Stępień Agencja WyborczaUroczysta premiera filmu „Simona Kossak” z udziałem gwiazd. Fot. Adam Stępień Agencja Wyborcza
W Warszawie z udziałem gwiazd odbyła się...
W Warszawie odbyła się uroczysta premiera filmu „Simona Kossak” w...
Automaty paczkowe DHL pAutomaty paczkowe DHL p
DHL eCommerce Polska z kolejnym krokiem milowym...
Komunikację 4000 maszyn wspiera wyjątkowa, oparta na emocjach akcja, realizowana...
Przyjmijcie Traktat Oceaniczny – wielki napis Greenpeace na Europejskim Centrum Solidarności. Fot. Rafał Wojczal GreenpeacePrzyjmijcie Traktat Oceaniczny – wielki napis Greenpeace na Europejskim Centrum Solidarności. Fot. Rafał Wojczal Greenpeace
Dziś w nocy aktywiści i aktywistki Greenpeace...
Dziś w nocy aktywiści i aktywistki Greenpeace wyświetlili na Europejskim...
Sobel i Sanah w tytułowej piosence drugiej części filmu „Akademia Pana Kleksa”Sobel i Sanah w tytułowej piosence drugiej części filmu „Akademia Pana Kleksa”
Sobel i Sanah w tytułowej piosence drugiej...
„Wynalazek Filipa Golarza” to pełna emocji ballada Sobel i Sanah znani...
Prosimy udostępnij

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polska, Podkarpackie, Rzeszów aktualności i wydarzenia. Film, kultura, przyroda i natura
pl_PLPolski
Polska, Podkarpackie, Rzeszów aktualności i wydarzenia. Film, kultura, przyroda i natura
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.